Winkelwagen

Klantenservice
House of Candles

Wij zijn hier om jou te helpen!

Meest gestelde vragen.

Bestellen en verzenden

  • Uw bestelling wordt per PostNL met track & trace afgeleverd op het afleveradres voor € 3,95 ongeacht de hoeveelheid, gewicht en volume
  • Bij bestellingen boven € 49,95- zijn de -standaard- verzendkosten (afleveringen in Nederland) voor rekening van House of Candles
  • Indien uw bestelling voor 17:00 uur (CET) op maandag t/m vrijdag heeft geplaatst, kunt u uw bestelling in de meeste gevallen en indien voorradig de volgende werkdag verwachten.
  • Indien uw bestelling na 17:00 uur (CET) heeft geplaatst of op een zaterdag, een zondag of op een feestdag, kunt u uw bestelling indien voorradig de 2e werkdag verwachten
  • U kunt zelf aangeven wanneer en waar u uw bestelling wilt laten afleveren (sommige opties tegen extra kosten) 
  • Onze koerier voor uw bestelling is PostNL
  • Mocht u niet aanwezig zijn dan zal uw bestelling de volgende dag nog een keer worden aangeboden of de koerier laat een bericht achter met verdere instructies

Op werkdagen voor 17:00 besteld, is dezelfde dag verzonden. De meeste pakketjes worden dan ook de eerstvolgende dag bezorgd binnen Nederland.

Klik op ‘Mijn Account’ in het menu. Hier heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit kan tevens ook worden gerealiseerd tijdens het afrekenen van uw bestelling. 

Het wijzigen van uw bezorg of factuuradres kan via het ‘Mijn Account Dashboard’ of op de afrekenpagina.

Ja. U krijgt een track en trace code bij het verzenden van de bestelling. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.

Wij slaan uitsluitend gegevens op voor orderverwerkingsdoeleinden óf het optimaliseren van onze dienstverlening. Lees hier meer over in ons privacy beleid.

Een ieder die besteld krijgt een factuur per e-mail opgestuurd. Deze is tevens voorzien van een BTW specificatie.

Niet tevreden? Geld terug.

Retourverwerking

  • U heeft 14 dagen na factuurdatum (de wettelijk toegestane periode) (lees ontvangst bestelling thuis of afhaalpunt) de tijd om jouw aankoop te retourneren aan House of Candles.
  • U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice het liefst via email info@houseofcandles.nl voordat u iets retour stuurt! 
  • Voeg de volgende gegevens toe aan het bericht: 
  • Ordernummer
  • Het product
  • Datum aankoop 
  • De reden van retourneren: voldoet niet aan mijn verwachtingen, ik heb het verkeerde product ontvangen, beschadigd bij ontvangst van de bestelling etc. Bij beschadiging altijd foto’s meesturen graag.
  • Wilt u het product ruilen dan graag de juiste maat, kleur, model etc. opgeven. 
  • Wilt u het product liever helemaal niet, dan vragen wij je de volgende gegevens achter te laten om de terugbetaling te bespoedigen: 
  • Naam 
  • Woonplaats 
  • Bankrekeningnummer 
  • Buitenlandse klant graag IBAN nummer (International Bankrekeningnummer) en BIC code (Bank Identifier Code) vermelden 
  • Het product dient terug gestuurd te worden in Perfecte Staat, in de originele verpakking.
  • De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, alleen wanneer House of Candles een verkeerd product heeft verstuurd naar de klant, zullen de kosten uiteraard voor rekening van House of Candles komen.
  • U verzendt de retourzending via de traceerbare diensten van de Post of een koerier binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling naar ons retouradres:
  • House of Candles

    T.a.v Retouren

    Van Houten Industriepark 13

    1381 MZ WEESP

    The Netherlands 

  • Bewaar het bewijs van de retourzending samen met de bevestigingsmail of factuur om het retourproces te bespoedigen; uw naam duidelijk vermelden op de retourzending: mocht dit niet het geval zijn dan kunnen wij de retour helaas niet in behandeling nemen.

Wanneer alle artikelen volledig en in goede staat zijn ontvangen door House of Candles zullen wij binnen 5 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op het door u opgegeven bankrekeningnummer.

Niet goed, geld terug. Binnen 14 dagen kunt u uw product(en) op eigen kosten terugsturen of omruilen.

Je kan deze kosteloos terugsturen met het bijgeleverde retourlabel. Geen retourlabel aanwezig? Neem dan contact met ons op.

U kunt deze kosteloos terugsturen, wij zullen een retourlabel opsturen. 

Uw bestelling wordt automatisch verwerkt binnen het fulfilmentcentrum. Indien een bestelling al is opgehaald is annuleren niet meer mogelijk. 

Niet tevreden, geld terug

Binnen 14 dagen kunt u uw product(en) op eigen kosten terugsturen of omruilen.

Uitstekende klantenservice

Wij behandelen alle vragen binnen 24 uur

100% Beveiligde betalingen

Ideal / PayPal / MasterCard / Visa